چه درمانی برای نارسایی کلیه است، به جز دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمانی برای نارسایی کلیه است، به جز دیالیزچه درمانی برای نارسایی کلیه است، به جز دیالیز

چه درمانی برای نارسایی کلیه است، به جز دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه مرحله نهایی بیماری کلیوی است، آن را دشوار است به درمان است. بدون حکومتداری خوب، آن را زندگی بیمار در بسیاری از تاثیر می گذارد. علاوه بر این، می تواند زندگی بیمار را در معرض خطر قرار داده است. دیالیز رایج ترین راه برای درمان این بیماری است، اما آن است که بهترین روش درمان است.

چرا دیالیز بهترین درمان برای بیمار نارسایی کلیه است، نه؟

دیالیز سریعترین راه است که می تواند سموم را از بخشی از بدن پاک است، آن را می توانید برخی از عملکرد کلیه مادری جایگزین، به منظور کاهش سطح کراتینین موقت است، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی و بازیابی گلومرول آسیب دیده است.

دیالیز نیز بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست، و باعث عفونت شوند. علاوه بر این، آن را به قلب، که برخی از بیماری های قلبی را تحت تاثیر قرار باعث، در نتیجه زندگی بیمار را به خطر اندازد.

چه درمانی برای نارسایی کلیه است، به جز دیالیز؟

در واقع، درمان سری بالا هفت از درمان بر اساس طب سنتی چینی، وجود دارد هفت درمان های مختلف آن، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها ممکن است به خوبی نظارت بر بیماری کلیه است. اگر بیمار می توانید این پردازش سیستماتیک در به موقع، آنها می توانند بیماری خود را پرداخت به طوری که آنها می توانند فرصت به یک زندگی بدون دیالیز داشته باشد.

بالا هفت درمان شامل درمان داغ فشرده سازی، حمام حمام پا درمان طب چینی، فتیلهگذاری درمان، درمان طب چینی دهان و دندان، چرخه درمان و انما درمان. اگر شما علاقه مند در این درمان برای نارسایی کلیه هستند، و یا می خواهید بدون کیفیت دیالیز زندگی می کنند، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید و یا یک پیام را ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: